Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Meghaladta az egyetemi szintet a bajnokaspiráns 2014-09-28 19:11:57 Három napon belül kétszer kapott öt gólt a Gödöllői EAC focicsapata, amely ikszre mentette a második félidőt a Kisnémedi ellen
Gödöllői focivasárnap: mindenből egy 2014-04-13 19:16:42 A GSK-t lefocizták Kisnémediben, a GSK II. hatot vágott a Váchartyánnak, a GEAC ikszelt a Galgahévíz ellen