Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei téli műfüves bajnokság, negyeddöntő: Dunakeszi Kinizsi USE – Gödöllői SK 1-3 (0-2)
A Pest megyei II. osztályú bajnokság Nyugati-csoportjának középmezőnyében tanyázó rivális jutott ellenfélül a megyei elitbajnokságban szereplő gödöllői tizenegynek a téli műfüves pontvadászat negyeddöntőjében. A találkozót Mogyoródon játszották le.
Nagy Dániel együttese – Farkas Péter duplájával – már az első félidőben eldöntötte a továbbjutás kérdését, Nagy Tamás 50. percben elért találata pedig végképp megpecsételte a 75. percben szépítő Kinizsi sorsát. A GSK csapata az elődöntőben folytathatja a küzdelemsorozatot.