Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei II. osztályú bajnokság, Északi-csoport, 7. forduló: Gödöllői EAC – Kisnémedi 2-5 (1-4)
A hétközi, Aszód ellen 5-0-ra elvesztett bajnoki meccs után, az eddig száz százalékos listavezető és bajnokesélyes Kisnémedi jutott a Gödöllői EAC csapatának a megyei másodosztályú bajnokságban. Az előzetes esélylatolgatások alapján nem ez az ütközet volt az, amiért alacsony fogadási tétet kapott volna az egyetemi társulat.
Nem is történt csoda, mert a háromszoros válogatott, 55 éves kapust, Koszta Jánost is soraiban tudó vendégek jócskán bekezdtek, és bő félóra elteltével már 4-0-ra vezettek. A térfélcseréig Szlovák Pál révén szépített a GEAC, amely a második félidőt – Bánki Edömér találatának is köszönhetően – már döntetlenre hozta a hibátlan teljesítményét megőrző Kisnémedi ellen.
Öt mérkőzés alapján Gödöllői EAC együttese 1 ponttal, 3-13-as gólkülönbséggel a 15. helyen áll a csoport tabelláján.