Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Keleti-csoport, 1. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – MVFC-Berettyóújfalu II. 4-6 (1-2)
Ezt megelőzően az utolsó NB-s futsalmeccset 2013. május 27-én játszották le Gödöllőn. Egy év kényszerszünet után, szeptember 12-én ismét láthattak teremfocit a sportág helyi rajongói. Igaz, nem első osztályú ütközetet, hanem egy megújult, utánpótláskorú fiatalokra épülő gödöllői formáció első szárnybontogatását az NB II-ben.
Baranyai Pál társulata az NB I-ben az ősi riválisnak számító MVFC-Berettyóújfalu második számú csapata ellen debütált a pontvadászatban. Nem segítette a hazaiakat, hogy vizitálóknál – mivel a hétvégén nincs élvonalbeli forduló – többen is „visszajátszottak” a kettőbe.
Bátran kezdtek a vendéglátók, de már elég korán láthatóvá vált, hogy a hajdú-bihariak rutinjával szemben – főként védekezésben – csak ideig-óráig lesz elég a lelkesedés. A piros mezes látogatók 2-0-ra elhúztak, de a térfélcseréig a játékos-edző Baranyai Pál jóvoltából szépítettek a gödöllőiek. A második játékrészben is folytatódott a nyílt sisakos küzdelem, aminek során az MVFC II. kínosan ügyelt arra, hogy a lefújásig megőrizze előnyét. Ebben a játékrészben hazai részről Molnár Márton, Magyar Zsolt és Farkas Péter voltak eredményesek.