Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Eredetileg úgy volt, hogy az izraeli Challenge-kupa bravúr után két nappal az osztrák Linz együttese ellen játszik Közép-európai Liga mérkőzést a TEVA-Gödöllői RC női csapata. A december 14-én 18 órára kiírt találkozó azonban elmarad, mivel a gödöllői formáció lekéste a ma délelőtti Tel-Aviv - Budapest járatot, és várhatón csak szombaton tudnak hazaindulni.
Megpróbálták vasárnapra halasztani a Linz elleni ütközetet, de az osztrákok nem tudták vállalni az egy nappal későbbi időpontot. Az összecsapás új dátumát később jelölik ki. Nagy a valószínűsége, hogy a találkozót nem ebben az évben játsszák le.