Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kényszerleszállás a gödöllői repülőtéren 2022-07-20 15:52:51 A légi járműből szivárogni kezdett az üzemanyag. A helyi tűzoltók is segédkeztek a nagyobb baj elhárításában
Aranyra bukkant Pápai Marci a gödöllői mezőn 2014-04-16 11:00:45 A perőci repülőtéren találkoztak az ország legjobb terepfutó diákjai. A Premontrei gimnázium tanulóján kívül az Erkel iskola leány csapata is érmet nyert, ezüstöt
Jókora gödöllői bravúr Izraelben! 2013-12-12 21:14:15 Minden kétkedőre rácáfoltak városunk röplabdás lányai, akik bizakodva várhatják a december 18-i visszavágót
Vérszívókat irtott a sárga repülőgép 2013-06-28 09:45:56 Az időjárási viszonyok péntek reggel tették lehetővé a légi beavatkozást Gödöllő fölött