Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kinek tesz jót a halasztott meccs halasztása? 2015-01-06 09:45:45 Újra teremgondokra hivatkozva kért időpont módosítást a honi röplabdasport élcsapata, hogy farkasszemet nézzen a gödöllői lányokkal
Fásult focival rukkolt elő a násznép 2013-09-01 19:38:02 Mivel az őrbottyániak nem mentek bele a halasztásba, egy jó hangulatú lagzis éjszaka utóhatásaival küszködve vérzett el a Gödöllői SK II.