Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kövesi Tibor százados, a gödöllői hivatásos tűzoltó-parancsnokság szolgálatparancsnoka lett a K1 80 kilogrammos súlycsoportjának aranyérmese a rendvédelmi és fegyveres szervek sportolói számára a budapesti SYMA-csarnokban az elmúlt hétvégén megrendezett Budo és Küzdősport Gálán.
A küzdősporttal hét éves kora óta foglalkozó tűzoltó – a pest.katasztrofavedelem.hu tájékoztatása szerint – három mérkőzést vívott, hogy felállhasson a dobogó legmagasabb fokára. Első ütközetét technikai kiütéssel nyerte meg, majd a további két meccsén egyhangú pontozással diadalmaskodott.