Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tudományos díjat nyert Papp Csanád gödöllői tűzoltó 2024-12-26 18:02:14 A szerparancsnok törzsőrmester az Elektromos járművek okozta kihívások tűzoltás és műszaki mentés során című munkájáért kapta az elismerést
Halálos baleset Gödöllő és Valkó között 2024-10-11 08:53:57 Hiába küzdöttek a tűzoltók által a roncsból kimentett sofőr életéért, sérülései olyan súlyosak voltak, hogy a helyszínen elhunyt
Húsz ember utazott a kigyulladt autóbuszon 2023-08-15 09:26:52 Mire a gödöllői tűzoltók tűzoltók a helyszínre érkeztek, a jármű már teljes egészében égett az M3-as autópálya 19-es kilométerénél