Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elvérzett polgármesterek gödöllői kötelékben 2018-05-02 16:59:52 A piacigazgatón kívül a Városüzemeltető és Vagyonkezelő Iroda jogi ügyintézője is belekóstolt már a településirányítók életébe
Szűkül a gödöllői uszodának szánt terület 2017-10-20 16:47:46 Telekcsere megy végbe a helyi önkormányzat és az állam nevében vagyonkezelőként eljáró Nemzeti Sportközpontok között