Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kínos ügy kapcsán merült fel Gödöllő neve 2024-09-06 17:39:20 A német nemzetiségi önkormányzat két éve határozatban határolódott el a német nemzetiségi egyesülettől
Fedett tároló kialakítása a kertben 2022-10-14 11:49:47 Az utóbbi időben nagy népszerűségnek örvendenek a kisebb méretű faházak, amiket sokféleképpen alkalmazhatunk
Ha az otthonod falaira tekintesz, mit látsz? 2022-05-12 16:52:56 Az emberek bele sem gondolnak, hogy az épülethatárolók nem csak védenek, hanem hatnak a ház lakóklímájára és az ott élők egészségére is
Eszközraktár épül a VÜSZI Kft. telephelyén 2016-10-25 10:42:30 Nem csak a gazdasági társaság, hanem a gödöllői önkormányzat, a múzeum és a Művészetek Háza is kap tárolóhelyet
Fedeles kukákra cserélték a konténereket a temetőben 2013-08-29 10:38:43 A VÜSZI Kft. igazgatója szerint az éves szintű milliós megtakarításon túl, esztétikailag is szükséges volt az új szemétgyűjtők kihelyezése. Számuk bővülni fog