Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az értékesítési szakma előnyei és kihívásai 2024-09-27 18:11:51 Ezen a területen a fizetés jelentős része függ a teljesítménytől, vagyis: az alapfizetés mellett lehet jutalékot vagy bónuszt kapni
Rengeteg a tennivaló, ami felvillanyoz 2021-11-02 17:37:10 Vécsey László szerint komoly színészi teljesítmény az arckifejezés komolyságát megőrizve az önkormányzatok kivéreztetéséről értekezni
Sikeresek a hazai e-kereskedők 2021-08-27 10:32:47 A megkérdezett szakértő szerint a magyarországi piacot éveken keresztül stabil és kiszámítható növekedés jellemezte