Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Van térfigyelő kamerája? Kéretik bejelenteni! 2016-10-26 11:19:45 Az illetékesek a gödöllői vállalkozások által üzemeltetett biztonsági eszközöket is felmérik. Egy űrlapot kell kitölteni
Gőzerővel keresik az ablakbezúzókat 2013-10-23 09:34:24 A környékbeli térfigyelő kamerák felvételeinek elemzése is segítheti a gödöllői zsarukat a vandálok kézre kerítésében
Öt kamerával bővítenék a térfigyelő rendszert 2013-05-02 10:26:21 Tízmillió forint erejéig pályázati pénzből valósulhat meg a fejlesztés, ami alsóparki helyszíneken és a temető bejárata környékén javíthatná a közbiztonságot
Két ügyeleten kukkolnak a térfigyelő szemek 2011-10-04 13:39:25 A piros lámpán történő áthajtás, vagy a STOP-tábla vonalának átlépése egyaránt árulkodó lehet a hatóság számára