Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Végső búcsút vettek Benkő Ákostól 2013-12-13 20:15:26 Mintegy félezren kísérték utolsó útjára a Gödöllői EAC mesteredzőjét, az elveihez mindig hű maradt testnevelőt
Elhunyt Benkő Ákos 2013-12-07 13:11:25 Jövő tavasszal lett volna 74 éves a Gödöllői EAC atlétikai mesteredzője, akinek munkáját a nemzetközi szövetség is elismerte. Temetése december 13-án, pénteken 14 órakor lesz
A valaha volt legjobb… 2013-08-21 14:57:38 Több mint hat évtized eredményességi csúcsát állították fel a Gödöllői EAC atlétái az idei országos bajnokságon. Értékelő beszélgetés Benkő Ákos mesteredzővel
Benkő Ákos nemzetközi elismerése 2013-05-07 08:24:31 A 100 éves IAAF emlékérmét és oklevelét érdemelte ki a Gödöllői EAC atlétáinak mesteredzője