Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A jövő innovatív otthonai 2020-01-23 17:14:54 A legtöbb alkalommal pont a természetben találjuk meg a minden szempontból élhető megoldásokat, Gödöllőn is
Újra indul a Zöld Ipari Innováció Program 2016-01-19 13:08:17 Március 14-ig várják pályázatokat a gödöllői egyetem által meghirdetett, másfél milliárd forintos keretösszegű forrásszerzési lehetőségre
Pályázhatók a Pest megyei közgyűlés díjai 2013-06-05 09:04:09 Gödöllőről is számítanak a kulturált települési környezet, az építészet és a környezetvédelem területén elismerésre érdemes jelölésekre