Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Újabb két évig cirkulálhatnak a Volánbusz-járatok Gödöllőn 2022-12-18 11:04:27 A társaság egyetlen pályázóként nyerte el a helyi tömegközlekedéssel kapcsolatos feladatellátást, amit menetrendi kilométerenként nettó 820 forintért vállalt
Máriabesnyőn is megállnak a vonatpótló buszok 2019-01-30 13:32:45 Akik Gödöllő keleti városrészében vagy a Gépgyárnál akarnak felszállni a járatokra, az S80-as jelű járműveket figyeljék
Átszelik Gödöllőt a vonatpótló autóbuszok 2019-01-23 11:12:31 Február 4-től Pécel és Aszód között szünetel a vonatforgalom. A Szabadság téren és a buszállomáson lesz megállóhely a városban
Maradnak a Volánbusz-járatok Gödöllőn 2016-02-14 11:40:18 Újabb egyéves megállapodást kötött a közlekedési társaság az önkormányzattal. Nettó 94 millió forintot meghaladó közpénzbe kerül a szolgáltatás ellátása