Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Sokba kerültek, mégsem üzemelnek a hulladékudvarok 2018-10-13 11:31:00 Miért kérdésünkre Gyenes Szilárdtól, a gödöllői székhelyű Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójától kértünk és kaptunk választ
Ezt Ön tanította nekünk… 2012-04-27 15:53:26 Tiltakozó levelek születtek, és 182 aláírás is összegyűlt a hulladékudvar építése ellen
Nem egy beteg halt meg… 2012-03-20 22:07:21 Kiderült, hogy Gémesi György iszonyatosan megszállott környezetvédő, de tovább épül a hulladékudvar
Megkésett fórum-ajánlat? 2012-03-16 16:36:18 Hulladékudvar-ügy: Gémesi felületesnek nevezte a lakosság egy részét
Nem akarnak hulladékudvart az Alvégen lakók 2012-03-12 15:12:32 Az ellenvetéseiket megfogalmazók nem tágítanak: minden törvényes eszközt fel kívánnak használni, hogy ellehetetlenítsék a beruházás megvalósítását
Épül a kertvégi hulladékudvar 2012-03-06 12:34:05 A szakemberek állítják, az objektum környékén élő gödöllőieknek nem kell aggódniuk