Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Jó kezekben van Gödöllőn a helyi iparűzési adó? 2022-06-24 17:49:06 Az Állami Számvevőszék ellenőrzése nyolc pontban marasztalta el a helyi polgármesteri hivatal ez irányú, 2018 és 2020 közötti ténykedését
Indul a nagy magyar zebrafelmérés 2018-03-14 17:06:32 A gödöllőiek véleményét is várják a miskolci kezdeményezők, aki az eredményeket eljuttatják az illetékes hatóságokhoz
Életveszély Gödöllőn 2013-06-29 13:33:59 Másfél hónapja nem nyúltak hozzá a viharban megsérült Köztársaság úti házhoz. Bontani kellene, de egyelőre tétlenkednek az illetékesek…
Kifogott egy settenkedő róka a hatóságokon 2013-02-01 17:30:58 Magánakcióra kényszerültek a lakók, hogy ártalmatlanná tegyék az egyik máriabesnyői utcába tévedt, sérültnek tűnt ravaszdit
Gödöllőről indul a GMO road show 2012-11-13 09:52:46 Budai Gyula, a VM parlamenti államtitkára nyitja meg a génmódosítás káros hatásait is bemutató országjárást
Nem áraszthatnak bűzt az állatok 2012-10-19 10:25:12 Fokozott figyelmet kell fordítani a trágya megfelelő tárolására Gödöllő belterületén