Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elindult Soil4Nature projekt 2025-02-19 11:07:01 A program fő célja a megfelelő mezőgazdasági gyakorlatok közös kidolgozása a regeneratív mezőgazdaság előmozdítása
Hogy találhatunk munkát a saját településünkön? 2023-10-16 09:28:20 Az internet megjelenésével rengeteg minden áttolódott a virtuális térbe, ami addig az offline gyakorlat szerint működött
Miért éri meg futárkodni? 2023-06-22 10:25:35 Nélkülük megáll az élet, így kétség sem férhet ahhoz, hogy nagy szükség van rájuk, gyakorlatilag minden mennyiségben
Úszómester-képzés indul a gödöllői uszodában 2023-06-13 10:56:47 Az államilag akkreditált 60 tanórás elméleti és gyakorlati oktatásra nem csak a városból, hanem a térség településeiről is várnak jelentkezőket
Így segíthet a rendszeres gyógytorna 2022-04-08 17:36:28 A gyakorlatok végzése nem csak helyrehozhatja a helytelen életmódból fakadó mozgásszervi problémákat, de hatékonyan meg is előzheti azokat