Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Találd meg a megfelelő stratégiát a bevétel növelésére!

2024-02-14 09:55:16

Az online marketingstratégia szerves részét képezik a különböző platformokon indított fizetett hirdetések, így ezek is hozzájárulnak a sikerhez. Hogy eldönthesd, szükséges-e javítani rajta, tudnod kell, milyen mértékben, ehhez pedig nyomon kell követned.

Számos mutatószámot ismerünk az eredmények mérésére, közülük a ROAS az, amely a legjobban leírja egy kampány eredményességét. Mit mutat, hogyan mérhető, illetve javítható? Kíváncsi vagy rá? Olvass tovább, a hirdetések nyereségessé tételéhez, a legfőbb mutató javítására mutatunk 5 taktikát.

Megtérül-e a hirdetés, avagy mi a ROAS?
A kulcsfontosságú teljesítménymutató (KPI), a ROAS megmutatja, hogy mennyi az egységnyi hirdetésköltségre eső megtérülés, vagyis 1 Ft költés mennyi bevételt generál. Hasznos, ugyanis alkalmas különféle csatornákon indított hirdetések és különböző hirdetéstípusok összehasonlítására. Gyakran találkozol majd a riportokban vele, ha az Adlab webáruház marketing szolgáltatását választod.

A ROAS számítása hasznos lehet, ha egyidőben több hirdetési kampányt is futtatsz, így az eredmények tükrében leállíthatod azokat, amelyek nem hoznak elegendő bevételt. Hibája, hogy az időt nem veszi figyelembe, akárcsak a másik fontos mutató, a befektetés megtérülését mérő ROI.

A ROAS nemcsak a hirdetési kampányok teljesítményének mérésére szolgál, de a hirdetési stratégia fejlesztésében is fontos szerepet kap azáltal, hogy láttatni engedi, mely hirdetések, kulcsszavak vagy platformok rendelkeznek a legnagyobb megtérüléssel, vagyis hozzák a legnagyobb bevételt.

Hogyan növelhető hatékonyan a ROAS?
Amennyiben hirdetsz, és a jelenleginél jobb eredményeket szeretnél elérni, az alábbi 5 stratégiát alkalmazva növelheted a ROAS-t:

• Bármelyik platformon is hirdetsz, a pontos célzás elengedhetetlen, összpontosíts a célközönségedre!

• A rendelkezésre álló adatok alapján hozz döntéseket. Kövesd nyomon a kampányokat, ha kell, optimalizálj!

• Az A/B tesztelés kihagyhatatlan, általa ugyanis optimalizálni tudod a hirdetéseket, hogy érdekesek maradjanak a felhasználók számára

• A kulcsszavak jelentősége a hirdetések esetében óriási, a vevőszerzés alapja lehet, így ne a keresések számára összpontosíts, hanem a vásárlásokra, ezért inkább használj specifikus kulcsszavakat!

• Nem lehet eléggé hangsúlyozni a landing oldal fontosságát, ugyanis ez az, amivel a felhasználó a hirdetésre kattintva találkozik, ezért vonzónak, de legfőképpen relevánsnak kell lennie.


Mérj, és optimalizálj!
Az optimalizálás és az adatelemzés kéz a kézben jár, ahhoz, hogy hatékonyabb legyen, rendszeres tesztelés és értékelés szükséges.

Próbálj ki új hirdetésszövegeket, tesztelj több modellt, és elemezd az eredményeket, hogy megtaláld a leghatékonyabbat. A piacok és a vásárlói preferenciák gyorsan változnak, ezért készen kell állni az alkalmazkodásra, tanulmányozd, elemezd a versenytársak kampányait, értékes kulcsszavakat, okos hirdetészöveg-ötleteket és hatékony licitálási stratégiákat találhatsz. (x)


Online kaszinók
Magyarország
magyar online casino

Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online