Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Félig elmerült egy autó a Rákos-patak vízében 2023-01-19 11:25:41 A gödöllői tűzoltók drótkötél segítségével szabadították ki a járművet a Patak téri garázssor Rönkvár felőli végénél
Gázpalack robbant a garázstűzben 2018-01-13 10:35:39 A gödöllői tűzoltók három vízsugár segítségével oltották el a lángokat a kistarcsai esetnél, ahol nem történt személyi sérülés
Ősszel is lesz garázsvásár a GATE Zöld Klubbal 2015-07-06 10:16:43 A tavaszi rendezvény sikerén felbuzdulva már szervezik a szeptemberi közösségi eseményt. Házigazdának is lehet jelentkezni
Miért adakozó a vállalkozó? 2012-04-09 19:05:37 A Rézgombosnál mélygarázst építő társaság közcélú felajánlást tett, hogy letudja a közterület-használati díj megfizetését