Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Petíciót kapott Gémesi a HÉV-fejlesztés ügyében 2013-05-21 13:23:22 Vörös Istvánnak két felvonásban sikerült átnyújtania a földfelszín alatti megoldást szorgalmazó beadványt. Aláírásgyűjtési akció indul a városban
Röplabda: gödöllői előny az aranycsatában 2013-04-10 19:30:25 Összeszedett játékkal kezdte, majd a sírból hozta vissza a Vasas elleni párharc első felvonását a TEVA-GRC formációja