Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Edzőváltás a gödöllői röplabdásoknál 2016-02-22 19:59:58 Horváth András csak a felnőtt csapat kispadjáról távozik, helyén Szabados István folytatja a szakmai munka irányítását
Edzőváltás a gödöllői tizenegynél 2015-08-01 16:23:12 Nagy Dániel helyét egykori NB II-es csapattársa, Szász Ferenc foglalja el a megye egyes focicsapat kispadján