Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Négy napig nem lesz igazgatója a Kalóriának 2013-07-08 09:57:45 Megszüntették a nyugdíjazását kérő Hatolkai Szaniszló munkaviszonyát, majd újra ügyvezetőnek választották a helyi közétkeztetési cég direktorát
Mivel csillapíthatók a tankönyvfelelősök panaszai? 2013-04-02 09:01:02 Gödöllőn is felháborodtak az érintettek az állami monopóliummal felruházott nonprofit kft-vel létrejött megállapodásban rögzített díjazáson
Felhívás: Gödöllői irodalmi díj 2013 2013-03-19 17:32:36 Május 5-ig két kategóriában várnak korábban még nem publikált, jeligés műveket a 200 ezer forint összdíjazású pályázatra
Nyugdíjba vonul a VÜSZI-vezér 2012-10-18 12:32:47 Bruttó 3 millió forint feletti jutalommal köszönik meg Bokor Árpád két évtizedes munkáját