Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Milyen anyagból készíttessünk öltönyt? 2024-10-10 10:09:33 A Lord Mens Fashion öltönyeinek alapanyaga Olaszországból származik, kiváló minőséget garantálva a viselőjének
7 klassz dolog, amit Máltán tehetsz 2022-04-07 16:14:11 A szigetország gazdag történelmével és rengeteg kulturális és természeti látnivalóval vonzza a turistákat, akár a gödöllőieket is
Megcélozták Velencét a gödöllői kerekezők 2013-10-05 19:13:40 Róma és Pisa szépségei mellett az elhagyatott területeken töltött éjszakákból és a hegyes szakaszokból is volt részük Almási Attiláéknak
Almási Attila „csizmatúrával” emeli a tétet 2013-08-27 13:00:19 Elkészült a gödöllői amatőrbringás tavaszi Nagy Magyar Kör túrájának kisfilmje. Nincs megállás: szeptember 9-én irány Olaszország, ahol 3.700 kilométeres tekerés vár rá
Elfogyott a magyar kardvirtus a románok ellen 2013-08-10 15:48:31 Világbajnoki 7. lett a gödöllői Gémesi Csanádot és Gáll Csabát is soraiban tudó válogatott a budapesti Syma-csarnokban