Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Két év után ismét a Royal nyerte a gödöllői Nádas-kupát 2017-01-16 10:59:20 Az egykori válogatott Rab Tibor unokaöccse, Rab Zoltán lett a torna gólkirálya. Bobos Tamást a legjobb kapusnak, Láng Pétert a legjobb játékosnak választották
Rajtol a Nádas-kupa 2017-01-05 10:12:12 Ezúttal 13 csapat vesz részt a gödöllői egyetem sportcsarnokában lezajló amatőr focitornán
Royal-királyság az idei Nádas-kupán 2015-01-12 09:52:42 Ezúttal 14 csapat vett részt a gödöllői egyetem sportcsarnokában megrendezett tornán, ahol ketten rivalizáltak az elvileg hármas döntőben