Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nagy siker volt az első gödöllői DÖK Nap 2025-05-30 10:29:12 A szervezők remélik, hogy a helyi gimnáziumok közösségét egymáshoz közelebb hozó kezdeményezés hagyománnyá válik
Világelső a gödöllői egyetem komposztálótelepe 2023-08-31 12:57:33 A helyi campuson képződő összes biológiailag lebomló hulladékot helyben hasznosítja a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
Miben rejlik a gödöllői atlétasport sikerének titka? 2021-05-20 10:14:22 Dr. Kriszt Balázs egyesületi elnök szerint a következetes munka mindennek az alapja. Ettől az évtől Kiemelt Utánpótlás Műhelyként működik a GEAC atlétika szakosztálya
Mínuszos Kalória, távozó szállodaigazgató 2020-09-25 11:08:53 Bevételi oldalon 50% feletti a gödöllői költségvetés első félévi teljesítése, miközben a kiadások 35%-ban realizálódtak
Gödöllő találós kérdése a takarékoskodásról 2020-09-15 10:53:32 Eredetileg másfél évet szántak a volt városháza felújítására, amiből nem lett semmi. Öt éve tart a többmilliárdos projekt, ami 2022 tavaszán lezárulhat
Mikor várható szúnyoggyérítés Gödöllőn? 2020-07-02 16:42:56 A bejelentéseket már rögzítették a katasztrófavédelem erre a célra létrehozott programjában. Figyelni kell a tájékoztatást!