Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Európa-bajnoki bronzérmes Gémesi Csanád 2014-06-10 19:07:24 Pályafutása eddigi legnagyobb egyéni sikerét érte el a Gödöllői EAC 27 éves kardvívója. A regnáló világbajnok állította meg
Gödöllőn randevúztak az európai királyi kastélyok vezetői 2013-06-01 10:25:25 Gönczi Tibor újra elnökségi tagja lett a nemzetközi szervezetnek, és abban bízik, hogy a kormányzat képviselői a Grassalkovich-kastély fejlesztésének folyatása mellett döntenek
BEK-et nyertek a Gödöllői EAC kardvívói 2013-03-11 21:22:42 A döntőben a Vasast verve, a klub történetében először jutottak a csúcsra Navarrete József tanítványai
Derűlátó kastélydirektor 2010-10-18 19:02:12 Lesz élet a történelmi falak között az uniós elnökség után is