Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyar Kupa nyolcaddöntő, 2. mérkőzés: Gödöllői RC – TFSE 3-0 (11, 11, 17)
A párharc első ütközetét a gödöllőiek 3-0 arányban megnyerték, ezáltal nekik már két győztes szett is elég volt a továbbjutáshoz. Ezen viszonylag hamar túljutottak Borkovits Zoltán tanítványa, akik három sima játszmában, a riválisnak csupán 39 pontot engedélyezve vették az akadályt. Továbbjutott: Gödöllői RC, kettős győzelemmel (6-0). Városunk hatosa a közelmúltban edzőváltáson átesett Jászberény együttesével találkozik a negyeddöntőben.