Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kell-e strand a gödöllőieknek? 2012-04-25 15:33:18 Futás Levente, a Fidesz önkormányzati képviselője azt követeli: állítsuk meg a gödöllői közpénzek herdálását!
Viharban vagyunk… 2012-01-03 14:11:44 A gödöllői ügyek addig nem ügyek, amíg tényekkel nem bizonyítottak
Zöld Híd a kukaürítésben 2011-04-09 09:40:08 Március 1-jével befejezte szemétszállítási ténykedését a 2009 januárja óta működő Gödöllői Hulladékgazdálkodási Kft.
Másfél milliárdos hiánypótlás 2011-02-03 12:53:39 A Fidesz és az MSZP helyi képviselői nem szimpatizáltak Gödöllő 2011-es költségvetésével