Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Rekord árbevételt remélnek a kastélyban 2012-11-15 11:35:04 Kiiktathatják az „elfáradt” családi programokat, törvény gátolja a befektetők bevonását a szállodaépítésbe. 2014 előtt nem várható komoly fejlesztés
Gémesi megdorgáltatta Vécseyt 2012-06-15 10:48:23 A honatya úgy vélekedett: kapcsolattartása a választópolgárokkal megoldott és jól működik
Szálloda-ügy: büntetőfeljelentés 2012-05-10 15:58:02 Ügyészségi eljárás indulhat hanyag kezelés alapos gyanúja miatt ismeretlen tettes vagy tettesek ellen
Többet loptak tavaly Gödöllőn 2012-03-08 13:25:43 A városatyák ellenvetés nélkül fogadták el a rendőrkapitányi jelentést
Robbant a hotel-bomba 2011-06-23 15:11:08 Több százmilliós tőkevesztésnél tart a gödöllői önkormányzat cége