Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szeptember harmadik hétvégéjén jócskán akadt elfoglaltságuk a fiatal gödöllői dzsúdósoknak. Futó Gábor és Szádvári Zoltán tanítványai Pakson, az ASE Sportcsarnokban adtak számot tudásukról, nem is akárhogyan! Lássuk! Diák A országos bajnokság 1. helyezés: Mészáros Olivér (41 kg), Theil-Czeglédy Vendel (66 kg) A gödöllői srácok az elmúlt években a diák C és B kategóriákban (10 és 11 évesek) szerzett aranyérmük után az A kategóriában (12 évesek) sem találtak legyőzőre! Atom Kupa Diák B országos rangsorverseny 1. hely: Bodnár Ádám (32 kg) 5. hely: Bodnár Máté (32 kg), Márton Kristóf (45 kg), Pásztor Botond (35 kg) Atom Kupa diák C Magyar Kupa 2. helyezés: Bogdán Barnabás (42 kg) Atom Kupa ifjúsági országos rangsorverseny 3. hely: Ivacs Máté (81 kg)