Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szeptember 20-án, a kora délelőtti órákban a 2026. évi MEFOB Fesztivál Gödöllőn történő megrendezéséről írt alá szándéknyilatkozatot a Magyar Egyetemi-Főiskolai Sportszövetség (MEFS) és a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE).Az országos egyetemi-főiskolai sportfesztivál fővédnöke, Hankó Balázs felsőoktatásért is felelős kulturális és innovációs miniszter, aki személyesen vett részt a megújult aula előtti téren lezajlott eseményen, majd rajthoz állt az I. MATE Félmaraton utcai futóversenyen.
A MATE részéről dr. Gyuricza Csaba rektor, a MEFS nevében pedig Mocsai Lajos elnök látta el kézjegyével a dokumentumot, amiben – mások mellett – megfogalmazódik, hogy mindkét szervezet közös célja a felsőoktatási hallgatók sportolási lehetőségeinek bővítése, az egészséges életmód népszerűsítése és a sport közösségformáló erejének erősítése.