Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Április utolsó hétvégéjén rangos nemzetközi jégkorong-tornán vettek részt a Gödöllői Jégkorong SE (GJSE) utánpótláskorú csapatai a lengyelországi Sosnowiec-ben. A gödöllőiek U10-es korosztályú játékosai két csapattal (Huszárok és Muskétások) képviselték a várost és Magyarországot a megmérettetésen, ahol összesen 24 formáció lépett jégre. A klub első nemzetközi szereplésén mindkét gödöllői együttes jól teljesített: a kisebbek példamutatóan helytálltak, a nagyobbak pedig a 15. helyen végzetek a rangos tornán.
- Az eseményt megtisztelte jelenlétével dr. Gerencsér Tibor megbízott főkonzul – tájékoztatta hírportálunkat Molnár Mihály, a GJSE elnöke, az egyesület vezetőedzője, aki azt is elmondta, hogy kaptak egy újabb meghívást, így decemberben U12-es tornán vehetnek majd részt a szárnyaikat bontogató gödöllői jéghokisok.