Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Amint az, az alábbi rektori tájékoztatóból is kiderül, hamarosan befejeződik a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) gödöllői campusa ikonikus aulaépületének felújítása. Az egyetem gödöllői központjában az utóbbi évtizedek legnagyobb beruházásának keretében csaknem 2 milliárd forint értékű – többek között a fűtéskorszerűsítést, elektromos hálózat cseréjét és az informatikai rendszer megújulását érintő – fejlesztés valósult meg az aula épületében.