Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Október 27-én, a fővárosban, az újpesti Horváth István Judo Csarnokban rendezték meg a Budapest-bajnokságot. A több korosztályos kategóriában lezajlott viadalon a Gödöllői Judo Klub tehetséges fiataljai is tatamira léptek. Íme, Futó Gábor és Szádvári Zoltán tanítványainak eredménylajstroma:
Diák C korcsoport (10 évesek) 1. hely: Lehoczki Zénó (41 kg) 2. hely: Bodnár Máté (30 kg) 3. hely: Bondár Ádám (27 kg) és Dubis Péter (30 kg) 5. hely: Pásztor Botond (33kg) Diák B korcsoport (11 évesek) 1. hely: Mészáros Olivér (38 kg) 3. hely: Zechmeiszter Oszkár (32 kg)