Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szeptember harmadik hétvégéjén jócskán akadt elfoglaltságuk a fiatal gödöllői dzsúdósoknak. Futó Gábor és Szádvári Zoltán tanítványai Pakson, az ASE Sportcsarnokban adtak számot tudásukról. Nem is akárhogyan! Lássuk! Diák A országos bajnokság 3. helyezés: Szucsák Ferenc (60 kg, balra), Hevesi Csoma (55 kg, jobbra) 5. helyezés: Kárpáti Boglárka (+56 kg) Atom Kupa diák C-B 2. helyezés: Szénási Bence (41 kg) 3. helyezés: Lehoczky Zénó (39 kg), Bodnár Máté (27 kg) Domonkos-Csörge Máté (32 kg) 5. helyezés: Pásztor Botond (30 kg), Mészáros Olivér (38 kg), Zechmeiszter Oszkár (32 kg) 7. helyezés: Bodnár Ádám (30 kg) Atom Kupa serdülő, ifjúsági korosztály rangsorverseny 3. helyezés: Kárpáti Boglárka (63 kg), Ivacs Máté (73 kg) 5. helyezés: Maász Hajnal (63 kg) 7. helyezés: Krakóczki Máté (81 kg)