Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 16-án, Budaörsön, a helyi sportcsarnokban rendezték meg a 13. Budaörs Kupa elnevezésű cselgáncs regionális rangsorversenyt a Diák A, Diák B, Diák C és serdülő korosztályú fiatalok számára. A viadalon a Gödöllői Judo Klub tehetséges versenyzői is tatamira léptek. Íme, Futó Gábor és Szádvári Zoltán tanítványainak eredménylajstroma:
Serdülő korcsoport (13-14 évesek) 1. hely: Bondár Ágoston (42 kg) és Ivacs Máté (66 kg) 2. hely: Maász Hajnalka (63 kg) és Jéga-Szabó Andor (60 kg) 5. hely: Szucsák Ferenc (55 kg) Diák A korosztály (12 évesek) 1. hely: Bondár Ágoston (41 kg) és Szucsák Ferenc (55 kg) Diák B korosztály (11 évesek) 1. hely: Theil-Czeglédy Vendel (55 kg) és Zechmeiszter Oszkár (29 kg) 3. hely: Mészáros Olivér (35 kg) Diák C korosztály (10 évesek) 1. hely: Bodnár Ádám (27 kg) 5. hely: Bodnár Máté (27 kg), Ábrahám Gergely (33 kg) és Lehoczki Zénó (36 kg) 7. hely: Liszkai Ádám (33 kg)
A megmérettetésen összesen 50 egyesület versenyzői vettek részt. A Gödöllői Judo Klub összesítésben – 6 arany-, 2 ezüst- és 1 bronzéremmel – a 2. helyen végzett.