Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Volánbusz honlapján megjelent tájékoztatás szerint március 1-jétől új vonalszámokkal közlekednek a gödöllői helyi járatok.
A fejlesztés következtében a vonalak új, érthetőbb számozást kapnak, ezáltal könnyebben meg lehet különböztetni a helyközi járatoktól, illetőleg új típusú, átláthatóbb menetrendi tájékoztatók kerülnek ki a megállókba, amik az eddigieknél több információval szolgálnak: leolvasható róluk az egyes járatok útvonala és a megállóik is. Lényeges, hogy a járatok útvonala, indulási időpontjai nem változnak, az autóbuszok az eddig megszokott rend szerint közlekednek.
A hírportálunkhoz eljuttatott közlemény alapján széles körű szolgáltatásfejlesztési tervvel készül a Volánbusz az előtte álló időszakra annak érdekében, hogy minél magasabb színvonalon szolgálja ki az utazási igényeket. A közlekedési vállalat a megváltozott utazási szokások mellett azt szeretné megismerni, hogy az utasok milyen fejlesztéseket látnának szívesen a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben. Az online kérdőívet kitöltők között utazási utalványokat és ajándékcsomagokat sorsolnak ki.