Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Január 20-án rendezték meg Nyíregyháza nyílt fedettpályás versenyét a szabolcsi vármegye-székhelyen. A nemzetközi viadal sprintszámaiban néhányan rekortánra léptek a MATE-Gödöllői EAC atlétái közül is.
A legjobb eredményt az idei perui U20-as világbajnokságra (augusztus 20-25.), illetve a felnőttek római Európa-bajnokságára (június 7-12.) kandidáló Sulyán Alexa jegyezte, aki 200 méteren 24,01 másodperces egyéni csúcsot repesztett, amivel – legjobb magyarként – a 3. helyen végzett az 54 főt számláló mezőnyben. Hasonlóan Alexához, Körmendy Katalin másik tanítványa, Simon Virág is egyéni csúcsot ért el 400 méteren: 55,75 másodperces időeredménye a 4. helyet jelentette két román és egy szerb vetélytársa mögött. A gödöllői fiúk közül Nadj Levente 400 méteres egyéni rekordja (50,56 mp) érdelem említést, amivel – harmadik legjobb magyarként – a 9. pozíciót kaparintotta meg.