Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
November 11-én Szlovákiában, a 26. alkalommal megrendezett Galánta Kupán szerepeltek a Gödöllői Judo Klub ifjú tehetségei. A rangos, csaknem 500 judoka részvételével lezajlott nemzetközi eseményre öt országból érkeztek versenyzők, akik négy utánpótlás-korosztályban (U10, U12, U14 és U16) mérték össze tudásukat.
A Futó Gábor és Szádvári Zoltán edzők által felkészített gödöllői diákok (U12) az alábbi érmes eredményeket érték el: 1. hely: Kárpáti Boglárka (+46 kg) 2. hely: Domokos-Csörge Máté (29 kg, képen jobbra) 3. hely: Szucsák Ferenc (50 kg, képen balra)
A gödöllői klub további két versenyzője, Mészáros Olivér és Zechmeiszter Oszkár ugyan derekasan küzdöttek, de ezúttal számukra nem jött össze az éremszerzés.