Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
November 16-án, csütörtökön 18 órától közmeghallgatást tart a gödöllői képviselőtestület a Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központ Dózsa György úti épületében. A nyilvános esemény irányadó napirendjének az átszervezett hulladékgazdálkodás gödöllői helyzetét a MOL által elnyert koncessziós szerződés tükrében témakört nevezte meg a rendezvényre invitáló meghívót aláíró polgármester.
Az évente legalább egy alkalommal kötelező rendezvény az egyetlen olyan alkalom, amikor a településen élők, illetve valamilyen módon itt érdekeltséggel rendelkezők elmondhatják véleményüket, javaslatot tehetnek, vagy kérdést intézhetnek a város irányítóihoz, természetesen, közérdeklődésre számot tartó témakörökben. Fontos tudni, hogy a közmeghallgatáson hang- és képfelvétel készül.