Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bronzérmet szerzett szeptember utolsó napján az European Team Cup elnevezésű pozsonyi viadalon a gödöllői lányokból álló magyar strandröplabda-csapat. A Kristóf Dóra, Gyebnár Fanni és Breuer Mirtill (képen balról jobbra) álkotta egység a csoportmérkőzéseket két győzelemmel és egy vereséggel zárta, majd a nyolcaddöntőben 2-0 arányban felülmúlta a szlovén II-es számú formációt. További eredmények:
Negyeddöntő Magyarország – Szlovákia IV 2-1 Elődöntő Magyarország – Szlovákia I 0-2 Bronzmérkőzés Magyarország – Szlovákia III 2-0
A tornát a szlovák I-es csapat nyerte a szlovén I-es együttes előtt. A gödöllői lányokat Kleczli Csaba edző készítette fel a megmérettetésre.