Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A riválisok legutóbbi, idén március összecsapásán a gödöllőiek – Barabás Ádám duplájával – 2-1 arányban nyertek Veresegyházon. Az eredmény ezúttal a 2-1 volt a vendégek javára, annyi különbséggel, hogy most Koziorowski Richárd vette be többször s házigazdák kapuját (34. perc és 75. perce). A két vendégtalálat között, a 72. percben Ondrik Balázs értékesítette a csapat számára megítélt büntetőt, a mindet egybevetve küzdelmes és a látottak alapján megérdemelt GSK-sikerrel zárult ütközeten.
Pest vármegyei I. osztályú bajnokság, 4. forduló: Veresegyház VSK – Gödöllői SK 1-0 (0-1) Gólszerzők: Ondrik Balázs (11-sből), illetve Koziorowski Richárd (2). A Gödöllői SK csapata 10 ponttal, 6-3-as gólkülönbséggel a tabella 2. helyén áll a Pest vármegyei I. osztályú bajnokságban. Következik: Gödöllői SK – Vecsési FC szeptember 9., szombat 16.30 óra, Szűcs Lajos sportcentrum.