Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Néhány órán belül két közlekedési baleset történt az M3-as autópályán, Gödöllő közelében. Az eseményekről Csámpai Attila Pest Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője tájékoztatta hírportálunkat.
Szalagkorlátnak hajtott, árokba a fák közé csapódott, majd felborult egy személygépkocsi augusztus 27-én, a délelőtti az M3-as autópálya 39-es kilométerénél, Bag közelében. Az autóban egy ember utazott, aki önerejéből elhagyta a gépkocsit. Az aszódi hivatásos tűzoltók áramtalanították és átvizsgálták a járművet, majd biztosították a helyszínt.
Lesodródott az útról és fák közé hajtott egy személygépkocsi augusztus 27-én, az éjszakai órákban az M3-as autópálya 18-as kilométerénél, Mogyoród közelében. Az autóban két felnőtt és két gyermek utazott, akik önerejükből elhagyták a gépkocsit. A gödöllői hivatásos tűzoltók áramtalanították és átvizsgálták a járművet, majd biztosították a helyszínt. Fotó: Aszód Őrs