Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A tavaszi szezonban negyedszer lépett pályára hazai környezetben a gödöllői legénység, amely a korábbi három találkozón megszerezhető kilenc pontból csupán négyet (egy-egy-egy győzelem, döntetlen és vereség) tudott bezsebelni a Táncsics Mihály úti Szűcs Lajos sportcentrumban. A tabella utolsó helyén álló váciak ellen – nincs mit szépíteni a dolgot – „kötelező” volt (lett volna) a statisztikai mutató javítása.
Ehhez képest a gyakorlatban teljesen másképp alakult az akár kínos jelzővel is illethető helyzet. Olyannyira, hogy az első negyedóra végén, Geschitz Áron révén fejjel szerzett vezetést a Vác, amely kis híján három ponttal távozott Gödöllőről. Hogy ez nem így történt, arról a 82. percben Barabás Ádám gondoskodott, miután egy-egyre módosította az eredményt, ami a lefújásig nem változott.
Pest vármegyei I. osztályú bajnokság, 22. forduló: Gödöllői SK – Vác VLSE1-1 (0-1) Gödöllői gólszerző: Barabás Ádám. A Gödöllői SK csapata 42 ponttal, 46-16-os gólkülönbséggel a tabella 3. helyén áll a Pest vármegyei I. osztályú bajnokságban. Következik: Fémalk-Dunavarsány – Gödöllői SK április 8., szombat 16 óra.