Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 18-án Mórahalmon, a Móradombi Sportcsarnokban rendezték meg a judo Diák B Magyar Kupát és a serdülők országos rangsorversenyét. A több súlycsoportban – román és szerb versenyzők részvételével – lezajlott viadalon a Gödöllői Judo Klub tehetséges fiataljai is tatamira léptek. Íme, Futó Gábor és Szádvári Zoltán (képen jobbra) tanítványainak eredménylajstroma:
Magyar Kupa Diák B (11 évesek) 1. hely: Bondár Ágoston (38 kg) 3. hely: Hevesi Csoma (45 kg) és Szucsák Ferenc (50 kg) 5. hely: Kárpáti Boglárka (+49 kg)
Serdülő korcsoport (13-14 évesek) 2. hely: Maász Hajnalka (57 kg, jobb oldali képen) és Ivacs Máté (60 kg, baloldali képen)