Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Február 4-én és 5-én Szlovéniában, a 47. alkalommal megrendezett Lendva Kupán (Pokal Lendava) szerepeltek a Gödöllői Judo Klub ifjú tehetségei. A rangos nemzetközi eseményre – a hazaiakon kívül – Ausztriából, Bulgáriából, Horvátországból, Magyarországról és Szlovákiából érkeztek versenyzők, akik négy korosztályban (junior, ifjúsági, serdülő és diák) mérték össze tudásukat.
A Futó Gábor és Szádvári Zoltán edzők által felkészített gödöllői diákok (U12) az alábbi eredményeket érték el: 1. hely: Kárpáti Boglárka (52 kg) 2. hely: Zechmeiszter Oszkár (27 kg), Bondár Ágoston (35 kg), Hevesi Csoma (46 kg) 5. hely: Theil-Czeglédy Vendel (42 kg) 7. hely: Mészáros Olivér (32 kg)