Idén február 20-a volt az a nap, amikor a városvezetés megtárgyalta és elfogadta az önkormányzati rendszer 1990 óta íródó történetének 35. gödöllői költségvetését. A település 2025. évi büdzséjét – várospolitikai állás- és üléspont szerint – eltérő jelzővel lehet illetni. Talán a „túlélés” és az esetenként „kirívó költekezés” lehetne a két véglet. A képviselőtestület tagsága 30 perces szóbeli kiegészítés (Gémesi György 16 perc, Bárdy Péter 14 perc), majd 48 perces vita után 9 igen szavazattal, valamint 4 tartózkodással (Kissné Weisz Beáta hiányzott) adott zöld utat a Gödöllő idei gazdálkodásának irányszámait tartalmazó települési költségvetésnek.
Február 20-án a gödöllői képviselőtestület tagjai 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadták a város idei költségvetését. A GDL Pelikán egyesület három képviselője mellett Kovács Barnabás, a Tisztesség-Emberség Városvédő Egyesület (TEVE) önkormányzati képviselője volt az, aki nem támogatta a lokálpatrióta klubos többség által jónak tartott számhalmazt. Hogy mi volt a tartózkodás oka? – többek között, erről is kérdeztük Kovács Barnabást, az egészségügyi bizottság elnökét.
Sávokat elválasztó betonelemeknek ütközött egy kamion január 17-én, a kora reggeli órákban az M3-as autópálya 31-es kilométerénél, Gödöllő közelében. Az ütközés következtében a teherautó a betonkorláton fennakadt és az úttesten keresztbe fordult. A gödöllői hivatásos tűzoltók átvizsgálták a járművet, majd biztosították a helyszínt. A kamiont tűzoltódaru és egy kamionmentő cég darujával a betonkorlátról leemelték, az úttestre visszahelyezték, ezzel megszüntették a forgalmi akadályt. A műszaki mentés ideje alatt az autópálya érintett szakaszát lezárták, így jelentős torlódás alakult ki – tudatta hírportálunkkal Csámpai Attila, a Pest Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője.
Az órákig tartó dugót okozó balesettel kapcsolatosan a police.hu oldalon megjelent hír szerint személyi sérülés nem történt. Fotó: Gödöllő HTP és KMSZ