Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Június 4-én, a szegedi Csaba Béla Nemzetközi Emlékversenyen a Gödöllői Judo Club két versenyzője három bronzéremmel gazdagítottal medálgyűjteményét. A képen jobbra látható Baráth Gergő (45 kg) az U13-as és az U15-ös korosztályban egyaránt a harmadik helyen végzett, miként az U18-asok mezőnyében Krakóczki Máté (66 kg) ukrán és szerb ellenfeleket is felülmúlt, hogy felállhasson a dobogó alsó fokára. A gödöllői tehetségeket Futó Gábor és Szádvári Zoltán edzők készítették fel a megmérettetésre.